sekerportakali9 şu yazdıklarınızı sanki ben yaşayıp yazmışım gibi biz de çok çektik o gaz probleminden 3 günlükken başladı bizim kaka problemi her gün yapan bir bebek değildi gazı zar zor çıkardı piyasadaki tüm damlaları kullandık fayda etmedi probiyotikler,kiraz çekirdekli kemer,patik asla işe yaramadı masajlar yaptım (ki ben fizyoterapistim) yine bebeğimi rahatlatamadım en son doktorumuzda onayıyla bebeğe kimyon çayı verdim tam 50 günlüktü bir çay kaşığı kadar akşamları içiriyordum kendim içsem de faydasını asla görmemiştim ama bebekte çok gördüm sonra zaten bize makat darlığı teşhisi koyuldu meğer tüm çözümlerin işe yaramamasının tek nedeni buymuş sonra çok çok rahatladı yavrum size de çok geçmiş olsun sizi çok iyi anlamıyorum o acı çekip bağıran bebek çığlıklarıyla sürekli bacaklarını karnına çekip kıvranmaları Allah yardımcınız olsun inşallah