Çok üzgünüm ki özellikle 3. Aya kadar cekceksin canım boool ama boool sabır diliyorum helede benim gibi yalnizmissin aşırı zor okadar iyi anlıyorum ki seni. Ben artık acillerde polkliniklerde yatiyodum ama malesefki çözümü yok. 5 damla değiştik en son sap simpleks bir nebze fayda etti derken zaten 2.5 aylık olduk ve hafifledi gaz sancıları şuan 4 ay 4 günlük nerdeyse bitti gibi kabus gibiydi hatırlamak bile istemiyorum o günleri saçlarım beyazladi resmen sanada tavsiyem damlalar çok ümit etme sadece hafifletiyolar sabırla gecmesini bekliceksin ve sakin kalmaya calis bebeğine karşı şefkatli ol lütfen ❤️