1burc hiç moralini bozma. bende 2 buçuk ay emdirebildim sonra bebeğim hastanede yattı orda üzüntüden sütüm kesildi ve daha getiremedim😔 sağlığı yerinde olsun artık mama içsin, anne sütü içsin fark etmez. Ama bazı insanlar sanki bilerek sütümüzü içirmiyormusuz gibi davranıyorlar. Çok hassas bir konu her kadın anlayışlı davranmalı bu konuda. ki bunu yapanlar kadınlar önceden anne olmus olanlar