1burc hastahanede basladik biz bnimde sutum gelmedi cogaltmak icin cok uğrastm neler yedim ictim cogaldi ama yetecek kadar degldi yinede 3bucuk aylikken meme reddimiz basladi araya taşınma grdi yalniz oldgum icin herseyi kendim yapmak zorundaydm duzenli emziremedm uzerine tuz biber oldu bebegm emmeyi birakti ne yaptysam emmedi artik sadece mama iciyor 5 aylik oldu bugun cani sag olsun bende cok uzuldum cok kucuk 2 gundur diş cikartiyor atesli sunu cok iyi anladim sağlik yoksa hicbirsey yok bebegim mutlu degilse evimizin ne nesesi var nede biz mutluyuz yeterki saglikli mutlu olsunda varsn mama icsin