ozlemtuncay46 Doğumdan ne kadar süre sonra regl oldunuz? Doğum yapalı 6ay olacak aşırı derece şiş hissediyorum kendimi regl olmak için bişey yaptınız mı? Artık regl olmak istiyorum
Bebek_1 ozlemtuncay46 Ben Temmuz 26 da doğum yaptım 1 ekimde hiç bişey yapmadan regl oldum canım bunyeden bünyeye değişiyor bence
ikioglanannesi__ ozlemtuncay46 benim de 4 buçuk ay sonra oldu yani geçen hafta oldum şuan kendimi çok rahatlamış hissediyorum gerçekten aşırı şiş ve yorgumdum
efelinamoms ozlemtuncay46 oğlumda haziran 23de doğum yaptım eylül 9 da regli oldum kızımda ekim 23de doğum yaptım 1 ocakta regli oldum doğal olarak maydanoz suyu icebilirsiniz birde soğan suyu yada zamanını bekleyin ama mutlaka dikkat edin hamile kalmazsınız diye düşünmeyin
ozlemtuncay46 Bebek_1 bende ilk doğumumda 1ay sonra regl olmuştum ama şimdi 6ay geçti 1yıla kadar normal diyorlar ama ben kendimi rahatsız hissediyorum
aysenyr 1 . De hemen olmuştum , 2. Doğumum oldu 5 aydır yok bende çok şiş hissediyorum resmen kilo almış gibiyim
Sedayksr Benim de öyle bebeğim 10 aylık hiç olmadım Doktoruma sordum 1 seneye kadar normal dedi insan korkuyor tabi birinci bebeği büyütmeden ikinci bebek düşüncesi olması 😒
elifnur213 Doktora 2 kez gittim 1 yıla kadar normal dediler hep sanki hiç regl olamayacak gibi hissediyorum psikolojim bozuldu😂😂
kornisontursu_ elifnur213 bende 8 ay oldu hala tık yok sıcak basıyor sürekli karnım şiş inmiyor bi Türlü
MihraEliff Ben 2 buçuk ay önce doğum yaptım ilk ay olmadım 2. Ayima girince oldum ama ne olmak lohusa da bu kadar kanamam olmadı çok fazla geliyor herkes normal böyle olması diyor sizde de böyle olan var mı nereye kadar bu kadar şiddetli gelir acaba
kornisontursu_ MihraEliff kuzenim de doğumdan sonra oldupunda öyle demişti hatta hasta bezi takmış o kadar çok olmuş ilk . Ben çok korkuyorum 8 ay oldu bi olsam o halde bebeğime nasıl bakıcam
ozlemtuncay46 MihraEliff arkadaşım da ilk adet gördüğünde öyle olmuştu ped 1saat olmadan doluyordu ama diğer döngülerinde normal olmuştu
kornisontursu_ ikioglanannesi__ adet olunca sütte bi azalma oldu mu acaba öyle söyleniyor da ya da bebeğiniz emme konusunda değişiklik yaptı mı
elifnur213 efelinamoms soğan veya maydonoz suyu süt tadı değiştiriyor diyorlar denemiş miydiniz acaba
ozlemtuncay46 efelinamoms sürekli hamilemiyim acaba diye düşünüyorum spiral taktırmaya gitmedim regl olmayınca ağrısı çok oluyormuş hap da kilo yapıyor diye istemiyrm emziriyorum diye de iğne yaptırmıyrm Allah’a emanet yaşıyoruz
MihraEliff ozlemtuncay46 vallahi umarım diğer aylarda düzelir çünkü berbat birşey halsiz bitkin oluyorsun ağrın oluyor bir yandan cocukla ilgilenmek zorundasın lavabodan çıkamıyorsun o ayrı bir konu hatta dışarı bile çıkamadım ben