Niihhaann butterflyy_ tadımlara çok takılmayın ya strese sokmayın kendinizi elbet sever. Yoğurt denediniz mi?
minikasya ozlem34_ maşallah ilerde uzun boylu bir bebek olur çünkü sadece anne sütüyle bu kilo çok iyiymiş
MSOK ozlem34_ kac kg dogdu ve boyu kacti? Benim ki 3ay 29 gunluk 8 kg Sadece anne sutu veriyorum bende. Boyle oldugu icin sikinti yok. Ama dr cok beslendigi icin yedigini tolore edebiliyor mu sorguladi. Reflu gelismemesi acisindan? Sizin bebis kusuyor mu?
MSOK ozlem34_ hmm ayda 1 kg almis gibi bisey. Buda gayet normal.. ztn 0 3 ay ayda 500- 1000 gr almasi gerek. Artik yavaslar bence 4-7. Aylarda 450 - 750 gr arasi almalari bekleniyor. Boyu kacti dogumda?
Uykusuz-annee butterflyy_ Durum aynı bizim 6nci ayında 7200 çıktı boy 68 doktor 1 kilo eksiği var mama vermeyelim sütun var ek gıdayı tadım yaparken üçüncü gün 1 kase yiyecek şekilde ver tadım bitince kase olucak kadar yedir ek gıda ile arayı kapatalım dedi
butterflyy_ Uykusuz-annee yemiyor bizimki ek gıda ağlıyor sizin 5 gündür tadım yapıyoruz nasıl kilo alacak siz ne yapıyorsunuz bebeişşş yiyor mu
Asyasemin2013 ozlem34_ canım benimki de 5 ay 5 günlük 7150 kg. Bana göre de bizimki biraz düşük. O yüzden seninki gayet normal yani ideal yani. Çok kilolu değil. Ayrıca zaten sadece anne sütü veriyormuşsun daha ne yapacaksın. Bebe emerken ağzından mı çekeceksin
Sevallll35 ozlem34_ Çok saçma bir soru özlem hanim kilolu deseler emmeyi mi azaltacaksınız ne yapacaksınız.
1cocuksevdasi ozlem34_ 2 ay 20 günlükken 7300 dü konuşmayalım bence 😆😆😆 şuan tam 3 aylık 8 e gelmiştir artık sadece anne sütü alıyor
Uykusuz-annee butterflyy_ benimki yicek ama yerken gaz bastırıyor 🤦♀️ ağlıyor 5 ay 1 haftalıkken başladık biz ek gıdaya
neanladinyurdagull ozlem34_ Hemşireniz normal dediyse normaldir.Nedense ben burda sütümle besliyorum bakın nasıl çok kilo aldı hissi kaplattı
seizetheday ozlem34_ doğum kilosu önemli bence normal kızım 1 aylıkken 5 kiloydu anne sütü alınca zaten çok alması sorun olmuyor aşırı olursa emzirme aralığını arttırırsınız