butterflyy_ Biz ilk 2 hafta hariç hiç mama kullanmadık anne sütü+katı gıda ile ilerliyoruz ama güzel yiyor maşallah oğlumda alerjik bebek maalesef. Yani ben çok doğru bulmuyorum genelde sadece bu aylarda çocuğun persentil eğrisi geriye doğru gidiyorsa kalorili mama veriyorlar ama onun dışında mamaya başlamayı hiç düşünmedim ben doyuyor çünkü aç olsa ağlar sağlığı da yerinde gelişimi de ileri diyebilirim çok hareketli. Tabiki doktorunuz daha iyi bilir ama katı gıdayı severse kilo alır zaten mutlaka