tuvbar mümkün mertebe biberon kullanmayin. Bende ilk bir buçuk ay eds ve parmak yöntemiyle mama verdim meme reddi olmasın diye. Sonra biraz büyüyünce ikisinide istemedi gurbette olduğum için hiç bı işime el atanim yoktu ve bı çocuğum daha vardı enjektörle veriyodum ama çok zaman aliyodu mecburen günde 2-3, defa biberonla (Philips avent) vermeye başladım . Bı kac gün geçmeden meme reddi yaşamaya basladik. Şu an kızım 4 ay 23 günlük göstermiş olduğum tüm cabalara rağmen memeden kesilmek üzere 🥹 ben yaptım siz yapmayin 😔