Merhaba ben ek olarak mama takviyesi veriyorum.2 aylığız ve kaşık biberon ile verdim hep.Ama son zamanlarda philips avent görüyorum.Sizce meme reddi olmaması için kaşık biberona mı devam etmeliyim.Yoksa philips avent biberonunu mu almalıyım? ( meme reddi yapmadığını ve anne memesi gibi ritmik olduğunu okudum)