ezgiguzell elfnurs aldırdım kanımı beta hcg 0.100 çıktıö çok ilgilenen olmadığı için devlette bende kendi kadın doğum doktoruma attım sonucumu hamilelik yok dedi. Ama ben adet olmadım hâlâ sebebini hiç anlayamadım
ezgiguzell elfnurs Neden böyle oldu ki hiç anlamadım düzensizdi benim mesela ama hiç geciktiği olmamıştı bunun için doktora gittiniz mi peki? Kadın doğuma falan