Canım anneler ben adet olmadım evde test yaptım ama ona da güvenmiyorum negatif ama çok çok az silik bir şekilde gölge gibi ikinci çizgi var ama yok gibi de. 1 yaşında kızım var hiç hazır değilim varsa da. Tabii ki Rabbimden gelen başımın üstüne tabii ki. Sorum şu, kan testi için özeller fiyat aldım çok pahalı yani Antalya’da oturuyorum. 320₺ diyor bir yer baktığın zaman 320₺ para değil ama bızler için para yani. Devlette yapmıyor diye biliyorum. Acilden girsem kasıklarım ağrıyor midem bulanıyor diye doktora yönlendiriyor illa ki orda doktora hamilelikten şüpheleniyorum desem test yaparlar mı?