theblackvirgo bence sezeryan kişiden kişiye değişiyor. Doktoruna ve anestezi doktoruna bağlı biraz. Benim doktorum çok iyiydi , hiç bir şey duymadım, hatta bebek çıkarken ağrı oluyor falan diyorlardı onu bile duymadım yani resmen yattım bekledim ve bebeğime kavuştum çok şükür. Ama anestezi mesela bir defada bulamadı ve 3-4 defa girmek zorunda kaldı. Orda da bir acı duymadım açıkçası yani ağrı sızı yaşamadım ameliyat esnasında. Sonrası da çok rahattı hemen ayaklandım normal hayatıma devam ettim. Ama ileriki zamanda bende bel ağrısı sırt ağrısı , eklem ağrıları başladı, bel boyun fıtığım zaten vardı önceden de. Şuan daha rahatım ama mesela sırtüstü düz yattığımda bir nokta var ve sanki kilitlenecek gibi hissettiriyor beni.