theblackvirgo bende sezaryen oldum ameliyatta iğne vurduklarında belden hiç hissetmedim acımadı ama ilk iki gün evet ağrım çok vardı doğrulamadım iki büklüm zorla yürüdüm hele o ilk yürütmeye geldiklerinde acıdan hüngür hüngür ağladım tansiyonum düştü adım atamadım okadar kötüydüm, sonra biraz hafifledi ilaçlar ağrımı hafifletiyodu 10-15 güne daha iyi oldum arkadaşımda sezaryen oldu ama daha ilk günden çok rahat yürüdü ağrısı falanda pek olmamış yengemde merdivenleri bile rahatça çıkabiliyordu oda sesaryendi, herkes bir olmuyor gerçekten oyüzden kimseyi dinlemeyin bence sonuçta hepsi unutuluyor. Kişiden kişiye değişiyor acı eşiğiyle alakalı sanırım bu olay birazda