Semaaa39 nml çorapsız uyutuyorum doğduğundan beri. Suan 14 aylık. 6 aydan beride hemen hemen ğstünü hiç örtmüyorum, örttürmüyorda 😂 çorabı sadece arabaya binene kadar giydiriyorum. Evde vs de hep çorapsız dolaşıyor. Daha sağlam bastığını düşünğyorum