BENOYLEUYGUNGORDUMM Pamukprenses_12 yüz üstü 360 derece dönüyo popo arada kalkıyo ama emeklemiyo tembel☺️
Pamukprenses_12 BENOYLEUYGUNGORDUMM önüne sevdiği oyuncakları katın ben yanına eğilip emekleme pozisyonunda duruyordum arkadan ayaklarına destek veriyordum ilk zamanlar biraz ağladı sonra alıştı ☺️
aysenur_33 Ozooo benimki de 7 ay 28 günlük 6,5 aylıkken oturmaya başlamıştı, şimdi emeklemeye çalışıyor yavaştan ama şu an dişi çıkmadı hala her belirti var ama diş yok sizde varmı
Mrvtlg aysenur_33 benim ilk kızımın dişleri 8. Ayı bittiğinde çıkmıştı , şuan bebeğimse 7 aylık hala diş yok büyük ihtimalle ablası gibi biraz geç çıkaracak 😊
BENOYLEUYGUNGORDUMM Mrvtlg bebeğimin de 3. Dişi çıktı çıkacak ama bi türlü patlamadı. Ne bulursa ağza ama öyle diş kaşıyıcı falan değil kumanda vs☺️
Mrvtlg BENOYLEUYGUNGORDUMM oy maaşallah erken çıkarmış sizinki 😊 agulaması falan nasıl peki ? Ek gıdayla aranız nasıl ? Bizim hanımefendi pek sevemedi maalesef anca emiyor 🤣
Duyulurum BENOYLEUYGUNGORDUMM tam yedi aylık oğlum. Desteksiz oturmuyor. Dönmesi iyi ama emekleme yok, dönerek ve karnının etrafında dönerek yer değiştiriyor. Bir ay içinde sürünmeye başlar diye düşünüyorum.
BENOYLEUYGUNGORDUMM Duyulurum bebeğim de tam olarak sizin bebeğiniz gibi inşallah bi kaç aya oturup emeklemeye de başlarlar ☺️
BENOYLEUYGUNGORDUMM Mrvtlg 2 gündür çığlık kıyamet çok şaşkınım ağlamaklı ama ağlamıyo😃ek gıda da bazen güzel yiyo bazen yemiyo diş de geliyo açıkçası çok zorlamıyorum yemesi için ☺️
Anatotales BENOYLEUYGUNGORDUMM 7 ay 17 günlük desteksiz kısa süreli oturuyor hemen göbek üstü dönüyor. Komanda gibi emekliyordu bugün arka arkaya 6 adım yapıp öyle göbek üstüne düştü birkaç güne tam çözer herhalde emekleme işini. Dişimiz bu hafta patladı. Prematüre olduğu için daha geç bekliyorduk bunları mutluyum süreçten açıkcası
Nerfem BENOYLEUYGUNGORDUMM 6 ay 24 günlük bebeğim arada oturuyor arada devriliyor ilgisine bağlı. Bir şeylere ulaşmak isterse o şey ne taraftaysa o tarafa kaykılıyor. Ama emekleme namına bişey yok biraz tosbik popoyu havaya kaldıramıyor aağa sola dönmesi var ama bazen zorlanıyor. Ben emekleme olayına pek takmıyorum. 17 yaşında oğlum var 7 8 aylarda sürünerek ilerletirdi kendini hiç emeklemedi 10 aylık yürümeye başladı 11 aylıkken koşuyordu 🤣🤣 oturma mevzusu tam anlamıyla 9aya kadar normal. 9 aydan sonra oturamazsa sıkıntı ve her çocuk farklı gelişiyor. İlk oğlumun yaptıklarını bu yapamıyor bunum yaptıklarınıda o yapamıyordu
tantuniayrangerisiyalan BENOYLEUYGUNGORDUMM tam 7 aylığız. Destekli dahi oturmuyor. Emeklemeye çalışıyor bi süredir ama çözemedi tam 😂 2 de dişmiz çıktı 🥹