BENOYLEUYGUNGORDUMM Nasıl yavrularınızın gelişimi. Desteksiz oturan emekleyen var mı. Varsa nasıl alıştırdınız.
mslesra BENOYLEUYGUNGORDUMM desteksiz oturuyor ama emekleme yok hala tembel yapmak istemiyo 🙂 sadece sağ tarafına dönebiliyor diğer taraflara dönmüyo uğrasiyorum ögretmeye calisiyorum ama yapmiyo
Nobodyyy111 BENOYLEUYGUNGORDUMM desteksiz oturuyo ama ben yine de arkasına yastık koyuyorum nolur nolmaz diye çünkü kendini atıyo bazen arada bilerek 😂 emekleme yok ama yüzüstüne dönüp çabalıyo baya hevesi var önümüzdeki aya emekler diye düşünüyorum
Pamukprenses_12 BENOYLEUYGUNGORDUMM 6 ay 10 günluk bugün emeklemeye başladı desteksiz oturuyor ama uzun süre sonra yorulup devriliyor 🤣
aysenur_33 Ozooo benimki de 7 ay 28 günlük 6,5 aylıkken oturmaya başlamıştı, şimdi emeklemeye çalışıyor yavaştan ama şu an dişi çıkmadı hala her belirti var ama diş yok sizde varmı
Ekkkkkkk Ozooo benim bebeğimde 7 ay 20 günlük daha yeni yeni oturuyor oda uzun süreli değil dönmüyor ama sizinki dönüyor mu
Ugrnidgok Tam 7 aylık…. 6 aylıkken süründü. Şimdi bikaç gündür emelemeye çalısıyo dizlerinin üzerinde bikaç sanıye durup düşüyor. Ama hala oturamıyo destekli bile. Mama sandalyesıne koyduğum zAman biraz daha aliştı. Ama yastık falan da koysam öne egiliyo
BENOYLEUYGUNGORDUMM Ugrnidgok benim ki 360 derece dönüyo ama emekleyemiyo daha dedim acaba geç mi kaldı☺️
BENOYLEUYGUNGORDUMM Nobodyyy111 10 saniye falan oturuyo sonra yana doğru devriliyo maşallah yavrunuza☺️
BENOYLEUYGUNGORDUMM Pamukprenses_12 maşallah erkenden emeklemeye başlamış. Bizim ki de saniyeler sonra devriliyo ama emeklemiyo acaba tembel mi ne anlamadım😃
Ugrnidgok BENOYLEUYGUNGORDUMM yok yok hıc meral etmeyin. Bazı bebekler 5 aylıkken oturmuş mesela. Benımkide oturmuyo denemeye kalksam da izin vermıyo kendi canları ne zaman isterse 😀
Nobodyyy111 BENOYLEUYGUNGORDUMM teşekkür ederiz🌸 tam bağımsız oturması için 8-9. Aya kadar vakti var. Emekleme için de 11. Aya kadar vakit var o yüzden endişelenmenize gerek yok 🌷
Pamukprenses_12 BENOYLEUYGUNGORDUMM Daha zamanı vardır erken emeklemesi de iyi mi göreceğiz maraton başlıyor demek 🤣
BENOYLEUYGUNGORDUMM Nobodyyy111 ne bilim acaba eksik yaptığım bişeyler mi var. Bir de şu ara uyurken yüZ üstü yatıp yatağı dört dönüyo dönemediği zamanda ağlamaya başlıyor normal mi sizce
BENOYLEUYGUNGORDUMM Pamukprenses_12 ay ben çok istiyorum ya valla kollarımda derman kalmadı otursun emeklesin en azında 😃
Uraztos BENOYLEUYGUNGORDUMM oğlum 7 ay dört günlük 5,5 aylıktan beri emekliyor ama bunun için bir şey yapmadım kendi halletti. Şimdi kalkıp sıralıyor ama yürümeye başlar mı bilemiyorum hala tam dik durmuyor emeklemesi bile güvenli değil bazen yorulup atıveriyor kendini yere hep tepesindeyim
busra170823 BENOYLEUYGUNGORDUMM benimkide 6 ay 15 günlük desteksiz oturuyor ama saniyeler sonra yığılıyor yere 😂 emeklemeye gelince iki kendini atıp ağlıyor ama sırt üstü yatırınca dört dönüyor emeklemek zor geliyor paşamıza😂
BENOYLEUYGUNGORDUMM busra170823 haha benimki de öyle 2 gündür de çığlık atıp ağlamaya çalışıyo ama beceremiyor🤣
BENOYLEUYGUNGORDUMM Pamukprenses_12 yüz üstü 360 derece dönüyo popo arada kalkıyo ama emeklemiyo tembel☺️