Baska korunma yöntemiyle yapamam dedim spiral spiral diye tutturdum gittim özele 2750 tl verip taktırdım sonuc hüsrann .. herkese yaramıyor malesef. 4 ay oldu sanırım 15 gün regl oluyorum bide bazı günler o kadar cokki hasta bezi takmam lazım taktırmadan önce cok az gelirdi . Sürekli anlamlandıramadıgım değişik bi koku, ve sürekli enfeksiyon.. cıkarttırmayı düsünüyorum malesef . Umarım benim gibi olmazsınız.