yamy bende adetin 2. Günü taktırdım ama inanılmaz ağrı yaşadım hem o an hem daha sonrasında ki günler. Hem daha acısız olur hemde hamilelik olmadığı kesinleşir diye öyle istiyor doktorlar genelde. Hamilelik okey tamam da acı kısmı insandan insana değişiyor bence adetle alakası yok 😬