dikkatbebekvar kesinlikle, 4 aylık hamileyken doktor kız dedi cinsiyet partisi bile yaptık sonra oğlum olacakmış meğersem 7. Ayda öğrendim ilk başta tabi üzüldüm hatta ağladım çünkü kendimi kıza çok hazırlamıştım, instagramda sürekli erkek çocuklara hakaret içeren videolar çıkıyordu karşıma her gördüğümde kalbime bıçaklar saplanıyordu hatta kendi teyzem bile erkek olduğunu duyunca bir surat ifadesi vardı asla unutmam. Şimdi sapsarı bir civcivim var maşallah o kadar güzel ki bakmalara kıyamıyorum görenler kız mı diye sorunca bir gülme geliyor adınıda Aslan koyduk iyi ki bir aslan annesiyim iyi ki oğlum olmuş diyorum evladın kızı erkeğimi olurmuş tek üzüldüğüm nokta hamileyken ağlayıp oğlumuda üzmem oldu.. herşeyi bambaşka 🩵