İnstagramda sürekli kız ve erkek cocugunu ayıran postların artmasından rahatsızlık duyan varmı? Yani basta komikti güldük okey ama cok abartılmaya basladı bence. Videolarda sürekli bi erkek cocugunu bi kız cocugunu karsılastırmalar ikisi de kendi cocugu yani bu kadar ötekileştirmenin anlamı varmı sizce? Ya da kız anne babalarının kız evlat sahibi oldukları için kendilerini daha sanslı hissetmeleri. Benim oglum var kızım olsun cok isterim evet ama bence artık suyu cıktı bu mevzunun. Ne düşünüyorsunuz anneler🙄