buglemss bu düzende huysuzluk yapmıyor ise kendi uyanıklık süresini acana kadar bekleyin. Bazen yanlıs algılayıp bebekleri de kendimizi de strese sokuyoruz. Bende bir 2 uyku bir tek uyku derken tüm sinyalleri yanlıs anlamıstım😂ama sonra uyandığı saatten 1. Uyku saatinde (mesela sizde 11 miş)15-20 dk içinde uyuyorsa direnme yoksa demekki hazır değilmiş diye düsündüm. 2. Uyku ve aksam uykusuda aynı sekilde.
Sonra bir ara baktım aksam uykuları hep kayıyor daha geç saatlere yine bebeğime bıraktım saat işini ben sadece uyanıklık penceresinde ne kadar dayanıyor diye not aldım. Sonra oturdu kendi 2 uyku yaptığında 3 saat dayanıyordu sizin gibi,simdi uyandıktan 4 saat sonra uyuyor.
Uzatmak içinde ben hep yanında yattım bir süre,tam kımıldamaya başlarken emzik verdim hemen gözünü acamadan devam etti uyumaya öyle alıstı. Emzik kullanmıyorsanız pıspıs patpat uyku müziği vs deneyebilirsiniz