oylesinebiri_ KayraVeAnnesi_06 yaz geliyor zaten külot bez kolay olur sizin için iyi kötü ayakta yine giydirirsiniz salarsınız öyle oynar kışın zor ama eli donlu gezersiniz arkasından 😅
KayraVeAnnesi_06 oylesinebiri_ Valla benim için kolay olsun yaz kış fark etmez yeter ki beni kurtarsın 😂 Öyle böyle bunaltmıyor yaaa , altını değiştirmek için bir yalvarmadığım kalıyor asla durmuyor 🫣
izd KayraVeAnnesi_06 yani kaçma durumu cırtlı veya külot hezde her halikarda zor maalesef. Ben genelde elin bir şey vererek ve abartılı komik abuk sesler çıkartarak oyalamaya çabalıyorım ama epey ağlıyor o anlarda. Bazense gayet sanki süt liman geçiyor. Moduna göre. Ama ben külot bezi diğer bezden çok daha fazla sevdim.
KayraVeAnnesi_06 izd Önceleri öyle yapıyordum ama emekleme yürüme dönemine geçtiğimizden beri durmuyor maalesef Dönüp gidiyor , tutmaya çalışıyorum ayaklarıyla vuruyor biraz olsun hayatımı kurtarmalı yoksa hayat çok zor 😂😂
mzzz Aloneeee aynen bak bide kaka yapınca yan tarafından sızıyor sleepyde diğerleri nasıl bilmem onun dışında çok rahat