KayraVeAnnesi_06 teşekkür ederim. Siz de çok değerlisiniz. Hem bir kadın olarak hem de anne olarak. :) ❤️🌸🌸 Evet, alın. Ben Baby Turco kullanıyorum memnunum. Gece veya gündüz, kış veya yaz fark etmiyor bana. Ben sürekli kullanıyorım külot bezi. Kullanmaya başlayınca aklınıza, kirli külot bezi nasıl çıkaracağınız gelecektir. Ellerinizle yanlarından yırtıp çıkarabilirsiniz. Ben öyle yapıyorum. Bunu da söylemek istedim. :)