Papatya-eylul88 benim kızım yok ama bizim evde kakaları yüzde doksan baba temizler😅 kız olursa da aynı böyle olacak. Banyoyu da baba yaptırır. Annem de ben senin altını kimsenin yanında açmazdım, babanın bile derdi. Aman ne iyi. Tabii ki elalemin yanında ulu orta açılmaz kız da olsa erkek de olsa, ama babadan kız çocuğunun sakındığı bir evlilikse zaten orada zihniyet temelli bir sıkıntı yatıyordur. Bakın kendi annem için bile söylüyorum demek ki kocana güvenin yetersiz çünkü bakış açın sıkıntılı.
Ama aynı zihniyet erkek oldu mu sağa sola pipiyi göstere göstere çiş yaptırır, kukuya geldi mi olay değişiyor nedense🤣 ne farkı var😅mahremiyet her iki cinsiyette de aynı derece önemlidir. Oğlunun pipisini de elalemin yanında açmayacaksın. Ama kızını babadan sakınıyorsan kesinlikle normal değil.
kusura bakmayın biraz ağır oldu.