Papatya-eylul88 böyle düşünceler yüzünden sapkınlasildigini düşünüyorum. Baba ya baba, benim babam evdeydi evden çalışırdı. annemde işe giderdi babam 3 kardesiz hepimizinde altini degisirirdi, sabah namazina kalkinca sutlerimizi ısıtır sabah namazinda sütümuzu verirdi. Gerekirse banyomuzu da yaptirirdi da. Dünyanın bin bir türlü hali var anne hasta olsa baba bilmedigi seyi nasil yapacak altını nasil değiştirecek. Ben sadece oğlumun altini kimsenin yanında açmıyorum ulu orta yerde asla degistirmem.