Merhaba gecen hafta bende oğlumda fark ettim kardeşimin bebeğinde de olmuştu retinasında yırtık çıkmıştı bizde öyle bir durumla karşılaşırız diye korktuk samsun dünya göz hastanesinde muayenesini yaptırdık 2 gözde de görmede azlık çıktı 6 derece gözlüğe başladık cok üzüldük gözlüğe alışmak zaman alacak