Eskilere de gözünü oynatıyor deyince direk ateşi çıktı mı diyorlar evet bebeğim şuan üşütmüş hasta ondan da olabilir diyen var başı ağrıyordur pndandır . 2 ay aşısını burduk hemşire ateş olabilir dedi ama öyle çok yüksek bir ateş olmadı en fazla 37 olmuştur soğuk aldığı zamanda aynı sürekli ölçtüm takip ettim 37,5 geçmedi