Tazeannnee1 Benim bebeğim de aynisi egzama bence çünkü benim oğlumda bu şekilde, ben Amerika da yaşıyorum oğlum 5 buçuk aylık bu zamana kadar sürekli buradaki DR egzama dedi, krem verdi kremi sürünce hemen geçiyor fakat tekrarlıyor bundan 15 gün önce TR gittik İstanbul’da DR çıktık çünkü hep aklıma takılıyordu alarjik bir bebekmi felan diye Tr doktor alarji testi yaptı birşey çıkmadı yani egzama benimki birazda nazık teni var öpsen hemen geliyor bunlar sizde test yaptırın emin olmak adına geçmiş olsun.