2.5 aylık oldu gaz sancıları ağlamalar sızlamalar sanırım kucakta uyumaya alıştı gazdan zaten hiç uyuyamıyordu kucağımızda sallanan koltukta zor uyutuyorduk şimdi sancıları azaldı ama asla uyutamıyorum gece 11 de gece döngüsü başlıyor anca ozaman dalıyor kucağımızdan bıraktığımız anda uyanıyor uykusu olduğu halde bu kendiliğinden geçer mi ne yapmam gerekiyor çok yoruldum uyutmaya çalışıp uyumamasından sabah 5 te başlıyor bu döngü yerde olduğunu anladıkça uyanıyor