Kedipatisi Fasulye12 Doğru söylüyorsun kimsem yok 😔 annem babam abimi trafik kazasında kaybettim. Beni ananem büyüttü. O da cok yaşlı üzülmesin diye anlatamıyorum
Fasulye12 Kedipatisi başınız sağ olsun. İşte işin arkası başka oluyor çoğu zaman. Biz , aman bu post da açılır mı diyoruz ama 🤷🏻♀️
Kedipatisi Fasulye12 Bende merak ediyorum açıkçası. Uygulamada da 6 ay 4 günlük diyor. 6 ayı doldurup 4 gün aldı diye hesaplıyoruz. Ama doktor farklı söylüyor. Gerçekten merak ettigim için açtım postu
Kedipatisi LavininAnnesii Evet önemli. Sadece bu konuda değil her konuda kendisi böyle. Zorla aldırdıgı gelinligi, eşyaları, zorlayarak kendısı diyor diye yüm hayatımı egale etmesi, sürekli baskın kalmaya calısması bi yana bende merak ettigim icin sordum
LavininAnnesii Kedipatisi Kayınvalidenizin yaptığı diğer şeyleri bilmediğim için sadece yazdığınız şeye cevap verdim ben. Kimse bu kadar müdahale etmemeli haklısınız. Siz de bu kadar ciddiye almayın ama 10 aylık desin nolcak ki ? Üzmeyin kendinizi böyle şeylerle
Kedipatisi KaynanaYiyen 😔 bilmeden linçliyorlar. Allah kimseyi sevdiklerinden ayırmasın. İnsanın bir seyleri anlatabıleceği sevdikleri olması ne güzel nimet ♥️teşekkür ederim
LavininAnnesii Fasulye12 Evet size verdiği cevaptan anladım ki tam da bahsettiğiniz gibiymiş. Ben de üzüldüm şu an
Kedipatisi LavininAnnesii Kimsem olmadıgı için hor görüyor beni. Ne desem farklı şeyler söylüyor. Bebegım 6 degıl 7 aylık olsun tabiki umrumda degıl. Ama söyledigi şey mantıklı da gelıyor bende merak ettim
Fasulye12 Kedipatisi sen tatlı canını sıkma , şimdi burda birileri çok güzel kaynananın ağzını kapatacak cümle yazar , sende beğendiğini kendine uyarlayıp şap diye konusu açılınca yapıştırırsın