LavininAnnesii Ben aslında üzülüyorum böyle postlar açanlara. Diyorum , demekki bu kadar küçük şeyleri bile konuşup paylaşacakları kimseleri yok çevrelerinde . Geçen de biri şey diye post açmış “ kocam saçını kestirdi , bana sormadı “ 🤦🏻♀️ Demekki çok yalnızki bu küçük veryansına kulak verecek kimsesi yok. 🤷🏻♀️