Melihaslan5144 oğlumun 2 yaş doğum gününde hamile olduğumu öğrendim . Eşimle hep tek çocuk diyorduk çok ağladım çok üzüldüm nasıl olur diye. Hap, prezervatif ve geri çekilme ile hamile kaldım eşim benden daha fazla ağladı. Sonra Allah bize bak onun için ağlanmaz buna ağlanır deyip kendimize gelmemizi sağladı ikili testim riskli geldi sonuçlar gelene kadar ağladım hep çok şükür temiz geldi , sonra bobreklerde problem var doğduğunda ameliyat olabilir denildi çok şükür oda geçti ve o kadar kolay bir doğum yaşadım ki şimdi 6 aylık oldu iyi ki gelmiş supriz yumurtam. Oğlum o kadar mutlu olduki kardeşi olunca çok seviyor hiç kıskançlık yaşamadık kardeşi olmadan önce o kadar çok sorun çıkartıyorduki oğlum ben yandım demiştim kardeşi olunca birden büyüdü sanki oglum bambaşka biri oldu kardeşiyle