12345678fatma ilk başlar zor oluyor ikisi ağlayınca bende ağlıyordum, yani ağlıyorum halen güzel yanları olduğu gibi zor ve kötü yanları da ben ilk kızımı bırakıp doğuma gideceğim diye 8 ay ağlamıştım sütten kesmek zorunda kaldım hamileyim diye onda bile bu duygusallık hala burnumun direği sızlar emzirmek derken 💕🥲🥲