Ogretmenannex çok iyi anlıyorum sizi valla sancısı geçsin diye neler neler denedim bu sancilardan kaç kere acillik olduk ama 3 ay geçer dediler 6 ya girecez hala devam ediyor 6 dan sonra azalır diyo doktorlar 1 yaşında tamamen bitermiş İNŞALLAH 😇Allah kolaylık versin canım bebeğine şifa versin inşaAllah sancıları bitsin🤲