Alerjikrinit Sadeturkkahvesi ben masumca denk gelme ihtimali üzerinden yazdım ama 5 sınıflık bir yere denk gelmedim hiç inanın. Okula sorun açık açık veya sordunuz mu bir şey dediler mi
1prensessannesi Sadeturkkahvesi yas ve ayına göre ayırırlar. Becerilerine göre değilde atıyorum 4 yasa 4 ay i varsa ve gelişimi 4 yasa göreyse 4 yasa verebilirler özelde. Tesadüftür. Özellikle tabiki öyle yapmazlar. Şimdi aynı aynı yaş grubunda kız yoksa 2 kız varsa yapacakları biseu yoktur sonuçta o sınıfa küçük yas ya da büyük yas veremezler. O gün gelmeyen kız öğrenci falan vardır belki.
AkcaHnm Sadeturkkahvesi merhaba. O yaş gruplarında kız erkek ayrımı çok fazla olmaz. Konuşacakları ya da ilgilenebilecekleri ortak alanları çoktur. Bu sebepten sınıfta kız erkek sayısının önemi yok. Sadece erkekler biraz daha hiperaktif oluyor. Kız erkek olarak cocuklar ilkokulda ayrılmaya başlıyor. O da 2 3. Sınıflarda ilgi alanları artık ayrılmaya başlıyor. Sorun olacağını düşünmüyorum
annediyebiri Sadeturkkahvesi kızım belediyenin kreşine gitti 13 tane erkek 4 tane kız vardı sene çok zor geçti iki kız çocuğunun anneleri arkadaş oldu iki çocuk hep birbiri ile oynadı annesi mesela okula girerken arkadaşınla oyna arkadaşının elini tut böyle telkin veriyordu sınıfta da birbirlerini paylaşamıyorlarmış öğretmen söyledi. Kızım hep tek kalıyordu diğer kız çocuğunun gelmediği çok günler oldu. Okul ilk başlarken erkek çocuğu anneleri ooo erkek çok diye mutlu oldular demek bundan mutlu olmuşlar 😃
Ogretmenannex Eşit ya da yakın olması daha iyi . Ben istemem çocuğumu da böyle nşr sınıfta olmasına izin vermem . Hemcinsiyle iletişimleri ve birbirinden öğrenecekleri çok şey var. Karşı cinsi görüp onlara özenme ve taklit etme ihtimali beni düşündürür.