Sadeturkkahvesi Kızlar bişey sormak istiyorum bi kreşte sınıfta diyelim 15 kişi var 13 erkek 2 kız bu normal bi durum mu ? Yani fardeker mi az veya çok kız,erkek
Jelibonsmom Sadeturkkahvesi her sınıfa eşit veya yakın sayılarda kız, erkek öğrenci verilir. Sınıf listeleri bu şekilde düzenlenir fakat zamanla bazı öğrenciler devamsızlık yapıp bu sayılarda farklılığa sebep olabiliyor
kimbumadam Sadeturkkahvesi Becerilere göre sınıflandırmış olabilirler mi acaba ? Diğer sınıflara göre gelişim olarak daha iyiler gibi
Sadeturkkahvesi pinkooo_02 bende bilemedim dikkatimi çekti normal gelmedi bana pek oyüzden sormak istedim
Sadeturkkahvesi basakhanim34 diğer sınıflar karışık kız erkek bi tane sınıf 13 erkek 2 kız bi tuhafıma gitti
pinkooo_02 Sadeturkkahvesi yani boyke söyleyince evet normal değil de acaba onlar daha başarılı diye hepsini aynı sınıfamı almışlar
Sadeturkkahvesi kimbumadam bilmem ki sadece bana tuhaf geldiği için sormak istedim bi tanıdığımın kızının okul videosunda gördüm dikkatimi çekti
Alerjikrinit Sadeturkkahvesi 2 sınıf 3 yas varsa mesela önce ay olarak ayırırlar atıyorum 24-30 aylıklar bir sınıf , 30-36 aylıklar bir sınıf. Sonra gelişimi ileri olan varsa büyük ay olana alabilirler. Böyle ayrılırken tesadüf denk gelmiş olabilir
annediyebiri Sadeturkkahvesi kızım belediyenin kreşine gitti 13 tane erkek 4 tane kız vardı sene çok zor geçti iki kız çocuğunun anneleri arkadaş oldu iki çocuk hep birbiri ile oynadı annesi mesela okula girerken arkadaşınla oyna arkadaşının elini tut böyle telkin veriyordu sınıfta da birbirlerini paylaşamıyorlarmış öğretmen söyledi. Kızım hep tek kalıyordu diğer kız çocuğunun gelmediği çok günler oldu. Okul ilk başlarken erkek çocuğu anneleri ooo erkek çok diye mutlu oldular demek bundan mutlu olmuşlar 😃