Kukas yani her bebekte olmuyor mesela kızımda yok ama oğlum ilk zamanlar çıplak olmayı sevmezdi altını bile aldirmazdi kucağımıza alinca bile aglardi çok kan alındı çok serum takıldı göğüs tupu falan vardı haliyle ona her dokunan canini yakmış oluyor, kalabalık hiç sevmiyor ses gürültü sevmiyor hala onlari asamadik ama artık soyununca canı yanmadigini biliyor her asi olduğu gün çok mutsuz huzursuz aynı şeyleri yaşadığını sanabilirmis zamanla geçecek seylermis bunlar biz farkinda değil sanıyoruz ama öyle degilmis tabi benim oğlum 37 gün kaldı yani onu da göz önünde bulundurmak lazım kızım 28 gün kaldı ama sadece güçlenip kilo almayi bekliyordu hiç öyle travmaları yok