ZeydsMom yaklaşık 2 aydır 8/9 doktora götürdüm. Alerji doktoru ,gastro doktoru, gaz için farklı damlalar herşryi yaptım. Gündüz uyanıyor oynuyor yatağında gülücükler agular gün içinde aynı şekilde bağırıyor morarırcasına ağlıyor kendini kasınca pırt yapıyor kucağımda bile sakinleşmiyor. Bu kucağa alışır diyenleri allaha havale ediyorum. Bebek bu kalkıp yürüyemiyor napacağız kucağa almayıp orda bırakalım çatlasın mı çocuk bu ne saçma bir yorum. Çocuğun gözünden yaşlar sel oluyor kim dayanır buna? Büyüyünce geçiyor diyorlar. Bilmiyorum bir problemi olmasa ağlamaz biz bulamadık