selinnkk Gayet normal her bebek farklıdır endişelenme canım hiç. Benimki 8 buçuk aylıkken alkış yapmaya başladı, 9 ay 1 haftalıkken by by yapmaya başladı o ara alkışı unuttu sürekli by by yapıyordu. Şuan 10 buçuk aylık 2 gündür tekrar başladı alkış yapmaya.
nnlr Kubracigimm Merhaba,uzun zaman olmuş,benim bebeğim 8,5 aylık bir kaç defa alkış yaptı şimdi yapmıyor,sizde ne zaman yeniden yapmaya başladı?
Kubracigimm nnlr tam olarak ne zaman yapmaya başladı hatırlamıyorum ama çok uzun sürmedi. Sonrasında sürekli yapmaya başladı Bir de kendi alkışlaması da yetmiyor Hep bizden de alkış bekliyor o sırada 🤭
pantenkelebek Kubramomy 10 aylık da öğrendi alkış bay bay yapmayı sizinkinde de bi sorun yok korkmayın herkesin dediğini de takmayın