Kubramomy Kızlar bebeğim 9 ay 16 günlük az önce annemle konuşurken 8 aylık bebek alkış yapıyor dedi benim bebeğim sürekli alkış yapan bir bebek değil yani canı isterse yapıyor elleriyle arada gel gel yapıyor göz temasimiz var adına duyarlı çocuklarla oynamayı falanda çok seviyor beni görür görmez ellerini havaya kaldırıp beni al der bişey istemediğinde bunu belli edebiliyor mesela yüz üstü yatarken geri geri gidip poposunu kaldırıp oturabiliyor tutunup kalkmaya çalışıyor sürekli alkış yapması gerekiyor mu yani bu gel gel alkış bay bay yapilmayinca ne gibi problem oluyor annem sağolsun içime kurt düşürdü şuanda 😥😥
Kubracigimm Kubramomy hiçbir problem yoktur bence zaten yapması gerekenleri yapıyormuş. Bebeğim 7 aylıkken alkış ve çak yapmayı öğrendi , 4-5 gün anca yaptı. 8,5 aylık oldu o zamandan bu yana yapmıyor halbuki öğrenmişti yapmayı. Gel gel zaten hiç yok 🤭
ayseee_ Kubramomy ay abartmasınlar daha küçük,benim kızım 10 ay 13 günlük ne alkış yapar ne gel gel, hiçte bir sorun olduğunu düşünmedim valla
oglumubeklerken Kubramomy çocuk 7/24 alkış gel gel yapacak değil ya canim canı isterse yapar istemezse yapmaz, sonuç olarak yapıyormuş. Sıkma canını
aysegul_my Kubramomy her bebek farklıdır biz insanlarda farklıyız sen kalabalik ortam seversin börekler acmayi yedirmeyi seversin ben yalnizlık ve gezme severim börek falanda uğraşaamam bizde bi problemmi var yoo canımız istemediğinden 😅
Kubramomy Kubracigimm ay çok sağolun annem öyle diyince dedim bir problem mi var acaba teşekkür ederim
nnlr Kubracigimm Merhaba,uzun zaman olmuş,benim bebeğim 8,5 aylık bir kaç defa alkış yaptı şimdi yapmıyor,sizde ne zaman yeniden yapmaya başladı?
BenMathilda Kubramomy nie sürekli alkış yapacak ki tiyatro mu çekiyoruz otursun kuzum canı ne isterse onu yapsın
Kubramomy BenMathilda bencede canı ne isterse öyle yapsın tüm bebisler ya anneleri bir salsınlar artık😅