Laden Tatlican sorma canım vallahi sinir boğuyor beni. Birden başladı. Bu zamana kadar kafası yarılsa ağlamazdı şimdi az öte git desem hıçkıra hıçkıra ağlıyor
KLORAK Laden kız belki adamın canı getirmek istemiyordur ara sor bakayım canınız istemiyor mu diye ben geleyim Aliyim de
Laden KLORAK kız gittiydim bir kere orada bir şey bulmak mümkün değil. Az kala bende kaybolacaktım zor kurtardım canımı. Zaten telefonlarıda açmıyorlar. Es kaza getirirse artık😂
Tatlican Laden Allah kolaylik versin canm.Zaman zaman degisime uğruyorlar .Ervayı okul sinirli yaptı herseye kzip agliyor .Umrede melek gibiydi hic çıtı cikmadı .
Laden araspoyraz kendimde alamıyorum işte. Şubeye bıraksalar bulurum ama pdm de kalıyor o kadar karışık ki orası kaç kişi arayıp bulamamıştık
Aptalllarsizi Laden bende 2 kez pttye vermiştiler ilkini 3 gün içinde getirmiştiler şans heralde 2 ci ise 10 gün sonra gelmişti 😅mümkün olduğunca ordan uzak durmaya çalışacam şikayet falan edin normal değil ya 1 ay