İyi geceler hanımlar🌺
Ptt kargo dan oldum olası zaten nefret ederdim iyice sinirimi tepeme bindirdiler. Geçen aydan gelecek olan dergilerim bile hala gelmedi. Bu aykiler de yok şoktan bir şey almıştım onlarda ptt ye vermişler çok lazım gibi o da yok ortada. Bir kez dağıtım merkezine gittim az kalsın bende kaybolacaktım mümkün değil orada bulmakta zaten. Kız ben nasıl alacağım bu kargoları yok mu bir yolu?