petitonunannesii MommmyAS Yok bizde İzmir’den alacağız da tabi alabilirsek☺️Bizde bu hafta görüşecegiz banka ile.
Deletedmom_106 petitonunannesii eve biçilen fiyatın bi oranı var o kadarını veriyo diye biliyorum. 2 hafta oldu evi alalı. Yani tapu falan alınalı 2 hafta oldu. Maaş a göre veriyo astsubay olduğu için maaş yüksek biraz