zumrasmom_ oğluma da tam 2 yaşında oda yapmıştım ama ona dolabı doğmadan almıştık evin bir odasında köşe koltuk ve dolap vardı o daha kolaydı tabi ama şimdi kızıma yapacağım odayı oyun odası olarak kullanıyorum oğlumun dolabı da ikea pax 3 kapak baya büyük baktım sığmıyorum biraz oraya da koyarım diye düşündüm hiç gerek kalmadı el kadar zaten kıyafetleri tek çekmecede minimal olmak iyi aylara göre bölmeli organizere koyuyorum kombin kombin 2-3 ayda bir tekrar bakıyorum eliyorum ya da artık olur dediklerimi öne alıyorum çok çabuk büyüyorlar