Bebeğine oda yapmayanlar nasıl bir düzen yaptınız acaba? Ben kendi dolabım da sepet içerisine koymuştum ama ister istemez karışıklık oluyordu. Bende bugün ayırdım. Benim vestiyer dolabımın bir tarafı raflıdır içi de hep boştu kullanmıyordum bugün orayı bebeğim için düzenledim. Sizce nasıl olmuş mu? Sizler nasıl düzen yaptınız?
