Ess92 Aypapatya yani neden sordunuz bu soruyu anlamadım ama bu sonuç 5 dk içinde çıktıysa bildiğin testin dile gelip anne geliyorum demesine az kalmış 😂 hayırlı olsun
Dlk55blt-rdvn Nurxxx amann diyimm sakın sakın ha takmamışsınız ha sonradan takmışsınız farkı yok. Bu zamana kadar olmamışsa Allah korumuş sizi tabi istemiyorsanız bu tabir geçerli😀
Nurxxx Dlk55blt-rdvn yok cnm ne istemesi bebeğim daha 1 yasında ama önemli olan o son an sanıyordum 🤖
taa Aypapatya çift çizginin hamilelik olduğunu üç yaşındaki yeğenim bile biliyor ama yinede sen bilirsin 😂🤭🙈
Barbieee taa benim kızım 3 yaşında ama çift çizginin hamilelik olduğunu bilmez. Biraz saçma bir yorum yapmışsınız
cansu3545 Hayırlısı olsun cnm vardır bi hayır korunurken oldu diyorsun Allah’ın hediyesi demek ki . Prezervatif aslında etkili bi korunma ama bilemedim. Bim marka prezervatif miydi ucuzlardsn 🫣🫣
Ela3424 Aypapatya benimde böyleydi kan testi verdiğimde hamile olduğumu öğrendim çok şükür 7 aylık olacağız darısı size sağlıkla alın kucağınıza inşallah
Nkml Neden dalgar geçer gibi hamilesin yazıyorsunuz yanlışlıkla olmuş işte belki daha hazır değildir belki sorunları vardır bunu bilemeyiz ama unutmayın son gulen iyi güler bu sizin de başınıza gelebilir ?
hazalp Aypapatya hamilesiniz büyük ihtimalle 1 aylık falan benimde öyleydi 4 haftalık olduğunu öğrenmiştim :)
Tosbikkkk Aypapatya kuzum emin misin peki sonuç belli oldu mu Bide yumurtlama gününe denk gelmiş olabilir mi