Dlk55blt-rdvn Aypapatya markası ok muydu? Bir se işişkinin en başından takıyor muydunuz acaba? Yanlış anlamayın bazı arkadaşlarımız sonradan takıyor hamile kalınmaz diyerek
Sevilayyyss Benimde 16 aylık bebeğim var 8 gün oldu beş kez falan test yaptım negatif çıktı :( bende istemiyorum suan hic hazır değilim insallah degilimdir bizde korunuyoruz hem prezervatif hem geri çekilme ikisi aynı anda buna rağmen olursam şok olucam
Dlk55blt-rdvn Aypapatya malesef bu büyük bi yanılgı.Başta gelen zevk suyundan da hamile kalan çok kişi var.
theblackvirgo Aypapatya yok canım hahahah kiz hayırlı olsun hamilesin Rabbım sağlıkla dogurmani nasip etsin inşallah
Tosbikkkk Aypapatya kuzum emin misin peki sonuç belli oldu mu Bide yumurtlama gününe denk gelmiş olabilir mi
Dlk55blt-rdvn Nurxxx amann diyimm sakın sakın ha takmamışsınız ha sonradan takmışsınız farkı yok. Bu zamana kadar olmamışsa Allah korumuş sizi tabi istemiyorsanız bu tabir geçerli😀