papatya0909 ilaç aldıgı halde büyük nöbet bir kere geçirmişti. Ben cok kucuktum nefesi kesilmişti. Neden oldu bilmiyorum ama panik yapmayın Rabbim bir şekilde koruyor. İlacını düzenli kullanırsa sıkıntı olmuyor. Ama yemekmyapması çay demelemesi Ocak basınds durması cok büyük sıkıntı cok yanıgı var annemin. Yemekleri babam yapıyor. Bir yere gidilecekse cevresi biliyor durumunu ona göre hareket ediyorlar. Cok nadiren altına kaçırma durumu oluyor. Evde yalnız oldugu zamanlarda kendisine zarar vermeyecek seyler yapıyor. Kesici delici aletlerden uzak duruyor ocagın basından uzak duruyor. Hayatını ona göre dğzenlerse sıkıntı yaşamazsınız. Mesela mutfak dolaplarını kapaklarını silmeye cıkmıstı. Nöbet geçirmiş ordan düşmüş kaburgasını catlatmıstı. Ev işlerinden uzak durursa hiçbir sıkıntı olmaz. Bunları söyleyince panik olabilirsiniz ama ev kazaları sağlıklı bireylerin de basına geliyor. Sadece annenizin durumunu kabul edip kendini yormaması gerekiyor