papatya0909 çok geçmiş olsun öncelikle annem de bu hastalığa sahip 96 yılından beri başına gelmedik kalmadı çok ağır nöbetler geçirdi ve ilaca dirençli epilepsi olduğu için de ilaçlar fayda etmiyordu Cerrahpaşada çiğdem Özkarada tedavi görüyor en son ilaç olarak tegretol e ek olarak frisium verdi doktor yurt dışından çok etkili bir ilaç Allah’ıma şükürler olsun ki aylardır nöbet geçirmiyor bu bizim için bı mucize inanın çocukluğumuz travmalarla dolu bu hastalık yüzünden Allah tüm hastalara şifa versin annenize de inşallah