Benim kızım da 3 aylık doğduğunda beri yanimda kollarımın arasında yatıyor kokusunu içime çeke çeke yatıyorum 😍 bazen kabus görüyor ağlıyor dua okuyorum hemen tamam annecim burdayım deyip sakinlestiriyorum en basiti reflu yatağı var ona bile koymuyorum anne yani beşiği aldık daha doğmadan yattığımız yatakla birleşik ona bile koymuyorum doktorlar 2 yaşına kadar anneyle aynı odada yatmasını öneriyor kendini güvende hissetmesi lazım canım sen de al istersen yanına yine de senin tercihin ama onun sana çok ihtiyacı var şuan